قیمت ورق پلی کربنات

سقف گلخانه|پوشش گلخانه با پلی کربنات|قیمت انواع پوشش گلخانه

چرا از پلی‌کربنات استفاده دکنیم؟

در ذهن ما این طور حک شده که «پلاستیک»  دوام زیادی ندارد و از کیفیت بالایی برخوردار نیست،اما در بحث گلخانه استفاده از پلاستیک امری ضروری است.

دوام بالای پلی‌کربنات و قیمت مناسب آن منجر به این شده که در مقایسه با شیشه، پلی کربنات بیشتر مورد توجه قرار گیرد؛پلی کربنات ۳۰۰ برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه

مقاومت دارند. این ورق‌های پلی کربنات سبک وزن بوده،و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. وزن آنها حدود یک‌ششم شیشه می باشد.

از یکی دیگر از فرق های شیشه و پلی‌کربنات کیفیت عایق‌بندی می باشد. پلی‌کربنات از نظر عایق‌بندی نسبت به شیشه دو برابر بهتر عمل میکنند، و نوع دولایه‌ی آن ۵۰درصد دما را کاهش می‌دهد.

 

قیمت ورق پلی کربنات

چه ویژگی های در انتخاب پلی کربنات مهم است؟

 اندازه و ضخامت پلی کربنات

ورق‌های پلی‌کربنات دارای انواع مختلف مات و شفاف تولید هستند،برای پوشش گلخانه از ورق‌های شفاف تک‌جداره، دوجداره و سه‌جداره کاربرد دارد.

ورق‌های دوجداره تا ۳۵ درصد بیشتر از ورق‌های تک جداره از هدر رفتن گرمای فضای داخل جلوگیری کرده؛ و  مانع  ورود ۵ درصد از نور آفتاب می‌شوند.

ضخامت ورق‌های دوجداره ۴ تا ۶٫۹ تا ۱۰ میلی‌متر می باشد،  ورقه‌های سه‌جداره ۱۷ میلی‌متر ضخامت دارند.

در انتخاب ضخامت پلی کربنات به منطقه مورد نظر هم بستگی دارد، در مناطق سردسیر که احتمال بارش برف زیاد می باشد،  به سقفی با ضخامت بیشتر نیاز است.

 

 

پلی کربنات یا شیشه؟

۹۰% نور از پلی کربنات عبور کرده در نتیجه هزینه‌ی سیستمهای تهویه در تابستان کاهش می یابد، در زمستان که تابش خورشید مایل است بیشترین میزان  جذب نور انجام میشود.  به طور کلی در گلخانه باید ماده‌ای انتخاب شود که، سرما و گرما را در فصول  سال به تعادل برساند.

 

شیشه نسبت به پلی کربنات سنگین است. قابلیت برش زدن، سوراخ کردن و میخ‌کاری از قابلیتهای بارز پلی کربنات می باشد.

نصب پلی کربنات خیلی آسان است ولی باید یه سری نکات اولیه رعایت شود را دارد در نصب آن دقت نشود و رطوبت وارد فضای خالی آن شود، شرایط را برای رشد آفت‌ها مهیا می‌کند.

مرکز فروش ورق پلی کربنات در تهران

بزرگترین مرکز توزیع و پوشش سقف در کشور فروش انواع ورق های پلی کربنات

خرید ورق پلی کربنات | قیمت ورق پلی کربنات | ورق پلی کربنات تخت | ورق پلی کربنات دو جدارهفروش ورق پلی کربنات – گروه صنعتی آفتاب

  • ۰۹۱۲۰۸۵۶۰۲۰

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *